فوايد شير شامل بهبود استحكام استخوان, پوست نرم و صاف, و يك سيستم ايمني قوي تر. اين در پيشگيري از بيماري ها مانند فشار خون بالا ، پوسيدگي دندان ، كم آبي شدن ، مشكلات تنفسي ، چاقي ، پوكي استخوان و حتي برخي از انواع سرطان كمك مي كند. مواد مغذي بهداشتي مفيد به دست آمده از شير براي بدن انسان ضروري است و كمك به جلوگيري از تعدادي از بيماري هاي مزمن مي شود.

شير چيست ؟

شير, كاملا به سادگي, يك مايع است كه پستانداران در غدد پستاني ايجاد به منظور تغذيه آنهايي كه جوان خود است. دليل پستانداران اين است زيرا اين چيزي است كه نوزادان خود را به طور طبيعي قرار است تا زماني كه آنها قوي و يا قديمي به اندازه كافي براي شكار مواد غذايي خود و يا خوردن آنچه كه پدر و مادر خود را به طور معمول خوردن. انسان نيز اين توانايي ، به همين دليل است كه ما را آغاز كرده اند براي كشف دنياي جالب از شير از حيوانات ديگر ، در اين اميد كه شير مي تواند همچنان به ما در طول زندگي ما تغذيه ، به جاي به سادگي در آغاز آن است. بسياري از حيوانات مي تواند ما را با اين ماده بهداشتي حياتي ارائه, اما شير گاو در نظر گرفته شده است بهترين مكمل سالم براي كودكان و همچنين براي بزرگسالان. اين نيز در دسترس ترين ، در حالي كه شير از حيوانات ديگر مانند بوفالو ، بز ، گوسفند ، شتر ، گوزن شمالي ، و گاو كوهان دار بسيار مشكل تر است براي به دست آوردن. شير از اسب و الاغ نيز مي تواند توسط انسان مصرف شود, اما اين است كه حتي كمتر رايج, و بسيار كمتر لذت بخش به عصاره.

فوايد شير

فوايد شير را مي توان از نوشيدن آن به طور مستقيم و يا با مصرف محصولات لبني مانند پنير ، كره ، كشك ، كره روشن يا روغن ، لبنيات ، بستني ، پنير دلمه ، شير طعم دار يا شيريني شير به دست آورد. براي پيشگيري از بروز علائم ام اس آن را به اين ترتيب, در سراسر جهان, بيش از وجود دارد افرادي كه به طور منظم مصرف برخي از نوع مواد غذايي است كه بر اساس شير از يك حيوان; اين يكي از عناصر ضروري از رژيم غذايي انسان از اين حيوانات كه ايجاد شير در تقريبا در هر قاره و كشور است. وزارت كشاورزي ايالات متحده به وضوح در دستورالعمل هاي غذايي آن ذكر شده است كه شامل شير و محصولات خود را براي اطمينان از سالم, رژيم غذايي متعادل.

ارزش تغذيه اي شير

ارزش غذايي شير است كه به خوبي شناخته شده است كه مردم در سراسر جهان آن را به عنوان يك بخش اصلي از رژيم غذايي خود را شامل. اضافه كردن آن به رژيم غذايي روزانه خود را نيز مي تواند به شما براي رسيدن به يك رژيم غذايي متعادل به خوبي كمك كند. همانطور كه در پايگاه داده تغذيه ملي ، شير يك منبع ايده آل از مواد مغذي مانند ويتامين A ، B12 ، D كلسيم ، كربوهيدرات ، فسفر ، سلنيوم ، منيزيم ، پروتئين ، روي ، و ريبوفلاوين است. مركز تحقيقات فراورده هاي لبني در تحقيقات اخير در مورد استفاده از شير براي خنثي كردن محتواي كلسترول بدن را گزارش كرده است. بسياري از محتواي كالري در آن از قندهاي طبيعي موجود در آن مي آيد. اين به عملكرد كلي و سلامت بدن ضروري است, و آنها شانس تعدادي از كمبود را كاهش مي دهد, و افزايش سلامت در انواع راه! بياييد كاوش بيشتر در مورد تاثير مهم شير و محصولات خود را بر روي سلامت ما!

كمبود شير

كمبود شير مي تواند باعث كم خوني شديد, پوكي استخوان, و ديگر بيماري هاي مرتبط. مصرف آن براي حفظ سلامت خوب و داشتن انرژي و قدرت براي انجام فعاليت هاي عادي ضروري است. اين بهترين منبع كلسيم براي تمام گروه هاي سني است, و از آنجا كه كلسيم مهم ترين ماده معدني براي رشد سالم در نظر گرفته شده است, عملكرد, تعمير, و دوام استخوان ها و سيستم اسكلتي. اين هميشه نقش مهمي در رژيم غذايي مردم, به عنوان راهي براي جلوگيري از كمبود كلسيم يا پوكي استخوان را به همراه دارد.


ن : ايران
ت : سه شنبه 13 خرداد 1399